مرکز عشق

مرکزعشق

مرکز عشق

مرکزعشق

خلوت دل

کاش در خلوتم امشب من بودم وتو

که دلم پر شود از مهر غریبانه تو

کاش مرغ دلم امشب در نگار روی تو

چرخ می زد دور می زد تا نشیند پیش تو

کاش امشب رخ نمایی بر دل بیمار من

تا شود روشن دلم چون صورت پرنور تو

کاش می شد که زنم بوسه بر آن خال لبت

چون که کشت خال لبت هر شیفته مجنون تو

کاش امشب روضه عشقت کند دیوانه ام

تا شوم من دم به دم چون هر نفس در سوی تو

کاش امشب گوشه چشمی به سوی من کنی

تا شود محفل انسم آن خم ابروی تو

چشم بگشا روی بنما ای گل نیلوفرم

تا چکد عطرت زمینو بر زمین وبر سرم

گر شود قسمتم امشب من ببینم روی تو

می کنم سجده به درگاه خدا در کوی تو

"التماس دعا"

نظرات 1 + ارسال نظر
mehdi شنبه 6 مهر 1387 ساعت 12:04 ب.ظ http://iranhit.ir

sallam khoobi azizam baraye inke linketoon fal besheh bayad boxo bezarid too webeton ok

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد