مرکز عشق

مرکزعشق

مرکز عشق

مرکزعشق

من میگم تو میگی

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.comمن میگم بهم نگاه کن     تو میگی که جون فدا کن  بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com


بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.comمن میگم چشمات قشنگه    تو میگی دنیا دو رنگه بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com


بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.comمن میگم دلم اسیره     تو میگی که خیلی دیره بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com


بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.comمن میگم چشمات و واکن     تو میگی من و رها کن بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com


بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.comمن میگم قلبم رو نشکن      تو میگی من می شکنم من ؟بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com


بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.comمن میگم دلم رو بردی     تو میگی به من سپردی ؟بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.comمن میگم دلم شکسته است   تو میگی خوب میشه خسته استبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com


بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.comمن میگم بمون همیشه     تو میگی ببین نمی شه بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com


بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.comمن میگم تنهام می ذاری    تو میگی طاقت نداریبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com


بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.comمن میگم تنهایی سخته    تو میگی این دست بخته بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com


بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.comمن میگم خدا به همرات     تو میگی چه تلخه حرفات بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com


بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.comمن میگم که تا قیامت     برو زیبا به سلامت

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

رویا!

                     

ادامه مطلب ...

عکس های طنز و دیدنی

                          

 

ادامه مطلب ...

انتظار!

                      

ادامه مطلب ...

شکست!

                       

 

ادامه مطلب ...

» آرزو!

                 

ادامه مطلب ...