مرکز عشق

مرکزعشق

مرکز عشق

مرکزعشق

پخش رایگان آهنگ سریال امام علی (ع) توسط سیم کارتهای ایرانسل!

همگی شما احتمالأ سریال امام علی (ع) که چند سال پیش از سیما پخش میشد را به یاد دارید. موزیک به یاد ماندنی این سریال پس از گذشت ها مدتها همچنان در خاطره ها باقی مانده است. در صورتی که شما نیز از سیم کارتهای دائمی یا اعتباری ایرانسل استفاده میکنید با استفاده از یک ترفند مخفی و ساده میتوانید موزیک این سریال را بشنوید.جالب اینکه این کار کاملأ رایگان است و با استفاده از قابلیت دایورت میتوانید کاری کنید هر کس با شما تماس گرفت این آهنگ را بشنود!

برای اینکار:
توسط گوشی خود که سیم کارت ایرانسل در آن قرار دارد ، شماره ۱۵۹ را شماره گیری نمایید.
همان طور که ذکر شد هر چقدر بخواهید میتوانید این موزیک را گوش کنید ، و همچنین شماره خود را بر روی این شماره دایورت کنید.

(با استفاده از این طرح و توسعه آن میتوان کارهای پیشرفته تری نیز صورت داد ، به عنوان مثال میتوان یک رادیوی رایگان راه اندازی کرد که به جای پخش تنها یک آهنگ ، موزیک های مختلفی را پخش کند و استفاده کنندگان این نوع سیم کارتها از یک رادیوی موزیک رایگان نیز بهره خواهند برد - بسوی آینده)

از صفحه کلید بهتر استفاده کنید!

در این ترفند قصد داریم تا شما را با چندین ترفند ریز و درشت آشنا کنیم که با استفاده از آنها میتونید بهترین استفاده را از کیبورد خود ببرید. با دانستن این ترفندها میتوانید اعمال زیادی را با استفاده از صفحه کلید انجام دهید و در نتیجه سرعت کار با کامپیوتر را تا اندازه زیادی بالا ببرید.

۱- اگر کلید CTRL را زمانی که در حال کشیدن فایلی هستید به طور همزمان فشار دهید فایل مزبور کپی می شود.

۲- اگر کلیدهای CTRL+SHIFT را زمانی که در حال کشیدن فایلی هستید به طور همزمان فشار دهید SHOTCUT از فایل مورد نظر ایجاد می شود.

۳- زمانی که در حال قرار دادن سی دی درون CD - ROM خود هستید اگر همزمان کلیدSHFT را فشار دهید از اجرای برنامه AUTORUN شما اجتناب می کند.

۴- هنگامی که در حال مشاهده صفحه وب هستید و می خواهید آن را Full Sceen ببینید کافی است کلیدF۱۱ را فشار دهید.

۵- اگر کلیدهای ALT+ENTER را بطور همزمان فشار دهید پنجره Properties را از آیتم انتخاب شده مشاهده می کنید.

۶- با استفاده از کلید F۶ می توانید میان بخشهای مختلف صفحه نمایش و یا پنجره فعال جابه جا شوید.

۷- کلیدهای ALt + Tab را همزمان بفشارید تا تغییرات بین پنجره ها را مشاهده کنید.

دانلود آهنگ های مختلف به شکل رایگان از گوگل

بسیاری از کاربران وقت زیادی را در موتورهای جستجو و وب سایت های مختلف صرف میکنند تا آهنگ های مورد علاقه خودشان را به شکل رایگان از طریق اینترنت دانلود کنند. در این ترفند قصد داریم یک ترفند جالب را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید آهنگ های مورد علاقه خودتان را با فرمتهای مختلف از موتور جستجوی گوگل و بدون دردسر دانلود کنید.

بدین منظور :
وارد موتور جستجوی گوگل بشوید. (www.Google.com)
اکنون دستور زیر را در قسمت جستجو وارد کنید:

ادامه مطلب ...

مشاهده دوربین های امنیتی به شکل مخفیانه

قصد داریم تا هم اکنون یک ترفند بسیار هیجان انگیز را به شما معرفی کنیم! با بهره گیری از این ترفند شما میتوانید به شکل مخفیانه ، دوربین های مداربسته نصب شده بر مکانهای امنیتی و سری را مشاهده کنید. مکانهایی اعم از نیروگاههای اروپایی ، آمریکایی و آسیایی ، کارخانه های خارجی ، شرکتهای پتروشیمی خارجی و …. .جالب اینکه این عمل مخفیانه از طریق جستجوگر معروف گوگل فراهم شده است. همچنین امکان مشاهده لحظه به لحظه بشکل عکس و همین طور با تغییر زاویه و بزرگنمایی نیز وجود دارد.

برای این کار:

ادامه مطلب ...

باگ جدید وحشتناک در اکسل ۲۰۰۷!

Excel را میتوان یکی از معروف ترین نرم افزارهای قدیمی تولید شده توسط مایکروسافت دانست که برای محاسبات ریاضی و آماری بیشترین کاربرد را داراست. مدت زمانی است که Excel ۲۰۰۷ در بسته Office ۲۰۰۷ توسط مایکروسافت عرضه شده است. در نسخه ۲۰۰۷ اکسل ، قابلیتهای جدیدتر و متنوع تر و همین طور ظاهری جذاب تر گنجانده شده است. اما در تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۰۷ ، یک باگ ریاضی وحشتناک در اکسل ۲۰۰۷ یافت شد! مشکلی که واقعأ مسئولان مایکروسافت را سردرگم کرده است و تاکنون اصلاحیه ای نیز در این خصوص ارائه نشده است. لازم به ذکر است این موضوع اولین بار توسط یک رسانه فارسی زبان ، به وسیله ترفندستان منتشر میشود و در میان رسانه های خارجی نیز به تازگی به بحثی داغ تبدیل شده است.

اما این باگ چیست؟

اکنون به وسیله یک ماشین حساب یا حتی ماشین حساب خود ویندوز دو عدد ۸۵۰ و ۷۷.۱ را در هم دیگر ضرب کنید. حاصل طبعأ ۶۵۵۳۵ خواهد شد.
اما اکنون این کار را به وسیله اکسل ۲۰۰۷ ، قوی ترین نرم افزار محاسباتی انجام دهید! در میان تعجب حاصل ۱۰۰,۰۰۰ خواهد شد! یک عدد رند و کاملأ بی ارتباط!
فرمول ضرب این دو عدد در اکسل نیز SUMPRODUCT(۸۵۰,۷۷.۱) ۰= میباشد.

جالب اینکه علاوه بر اعداد فوق ، این باگ بر روی اعداد دیگری نیز پابرجاست. بحث کاملی پیرامون این موضوع در یکی از گروه های گوگل مطرح شده که به نتایجی نیز رسیده است و در اینجا قابل مشاهده است.

بوت شدن سریعتر گوشی های دارای سیستم عامل Symbian

یکی از مشکلاتی که گریبانگیر اکثرأ کاربران است ، مشکل دیر بالا آمدن و بوت شدن گوشی است. این موضوع گاهی بسیار آزاردهنده شده و حتی چندین دقیقه برای لود کامل اولیه گوشی طول میکشد. این معضل به خصوص بر روی گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین (کلیه نسخه ها) بسیار گسترده است. اما راه حل بسیار ساده ای برای حل آن وجود دارد! به نوعی که هر از چند گاهی با انجام دادن این ترفند میتوانید سرعت بوت شدن اولیه گوشی سیمبین خود را تا چندین برابر افزایش دهید!

بدین منظور:

ابتدا دقت کنید برای اینکار فقط برای چند دقیقه به سیم کارت یکی از دوستان یا آشنایانتان نیاز دارید! آنهم سیم کارتی از یک اپراتور دیگر.
به عنوان مثال اگر اپراتور و سیم کارت شما همراه اول است ، سیم کارت تالیا یا ایرانسل دوست خود را برای مدت کوتاه قرض بگیرید و سپس مراحل کار را دنبال کنید:

گوشی را خاموش نموده و مموری کارت و سیم کارت خود را خارج نمایید.
سیم کارت اپراتور دیگر را وارد نموده و گوشی را روشن کنید.
پس از بوت شدن کامل گوشی مجدد آن را خاموش نمایید.
حالا سیم کارت را خارج و سیم کارت خودتان و همچنین مموری کارت را قرار دهید.
گوشی را مجدد روشن کنید.

خواهید دید که گوشی سریعتر بوت خواهد!
اما شاید این موضوع برایتان سوال شود که چرا چنین اتفاقی می افتد؟
خاصیت سیستم عامل سیمبین به این گونه است که فایلهای مربوط به سیم کارت را روی گوشی ذخیره میکند. این موضوع باعث کندی بوت شدن گوشی میشود. اما پس از قرار دادن سیم کارت جدید سیستم عامل فایلهای زائد و اضافی مربوط به سیم کارت قبلی را پاک میکند. با این کار مقداری از فضای گوشی هم خالی میشود. در نتیجه هر چقدر سیم کارت مدت زمان بیشتری در گوشی قرار داشته باشد طبعأ فایلهای زائد بیشتری را ذخیره میکند.