مرکز عشق

مرکزعشق

مرکز عشق

مرکزعشق

4 ترفند کوچک در Yahoo Mail

قصد داریم تا هم اکنون 4 ترفند ریز و درشت در بخش میل یاهو به شما معرفی کنیم. 4 ترفند کاربری که میتواند در کار چک کردن ایمیل و کار با صفحه Yahoo Mail به شما کمک فراوانی کند. این ترفندهای کوچک را دست کم نگیرید!
قصد داریم تا هم اکنون 4 ترفند ریز و درشت در بخش میل یاهو به شما معرفی کنیم. 4 ترفند کاربری که میتواند در کار چک کردن ایمیل و کار با صفحه Yahoo Mail به شما کمک فراوانی کند. این ترفندهای کوچک را دست کم نگیرید! 

 

توجه: برای خواندن ادامه ترفند بر روی ادامه متن کلیک کنید.

ادامه مطلب ...

دلایل مختلف پاک شدن آفلاینهای دریافتی در یاهو مسنجر و حل این مشک

یکی از مهمترین دغدغه هایی که کاربران یاهو مسنجر با آن مواجه هستند از بین رفتن آفلاین هایی است که دوستان برای آنها ارسال میکنند. به اصطلاح گاهی آفلاینهای یاهو مسنجر میپرد. این موضوع دلایل مختلفی دارد. در این ترفند قصد داریم به بررسی دلایل مختلف این پیش آمد بپردازیم و راه حل ساده مشاهده مجدد آفلاینها را به شما معرفی کنیم.  


توجه: برای خواندن ادامه ترفند بر روی ادامه متن کلیک کنید.

ادامه مطلب ...

فعال کردن یک امکان جالب در نرم افزار Yahoo Messenger

اگر از کاربران همیشگی مسنجر محبوب ، یاهو مسنجر باشید ، حتمأ به این موضوع پی بردید که نمایش PM ها گاهی چه آزارهنده میشود؟ به ویژه وقتی مشغول کاری هستید و با ارسال PM از جانب دوستانتان پنجره PM به طور مزاحمی ظاهر میشود. به خصوص وقتی شخصی در کنار شما حضور دارد این موضوع آزاردهنده تر نیز میشود. پس علاوه بر این موضوع برای تنوع هم که شده خوب است با استفاده از این ترفند نوع نمایش پنجره PM به هنگامی که دوستانتان به شما پیام میدهند را عوض کنید. مطمئن باشید از این تغییر رویه پشیمان نخواهید شد. لازم به ذکر است این نوع نمایش در مسنجر Windows Live Messenger به طور پیش فرض فعال است.


برای خواندن ترفند به ادامه مطلب بروید
ادامه مطلب ...

کلیدهای میانبر کاربردی در Yahoo Mail جدید

کلید های میانبر همواره موجب سهولت کاربران در استفاده از کامپیوتر و برنامه های جانبی آن بوده است. همگی ما حداقل با تعدادی از این کلید های میانبر در ویندوز و نرم افزارهای دیگر آشنایی داریم. اما این کلیدها تنها به محیط ویندوز و یا نرم افزارهای تحت آن محدود نمیشود ؛ بلکه کاربردهای دیگری نیز دارد. در نسخه جدید سرویس ایمیل یاهو ، کلیدهای میانبر متعدد و کاربردی گنجانده شده است که سرعت کارکرد شما را افزایش میدهد. در این ترفند به معرفی این کلیدهای میانبر در محیط یاهو میل جدید خواهیم پرداخت. 

توجه: خواندن ادامه ترفند در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

ترفند ربودن تصاویر نمایش داده شده افراد در یاهو مسنجر

اگر از کاربران مسنجر محبوب یاهومسنجر باشید حتمأ با قابلیت Display Image به هنگام ارتباط با دوستانتان آشنا هستید. توسط این قابلیت میتوانید به هنگام چت با افراد تصویر یا آواتاری را برای ID خود قرار دهید که در پنجره چت و در لیست دوستان قابل مشاهده است. اما همانطور که میدانید امکان ذخیره این تصویر بر روی هارد به طور مستقیم وجود ندارد، بلکه تنها میتوانید تصاویر افراد را مشاهده کنید. راه هایی نظیر عکس گرفتن از صفحه یا سایت های جانبی نیز وجود دارد که آنها نیز تا حدودی دردسر ساز هستند. اما هم اکنون ترفندی را به شما معرفی میکنیم که به سادگی آب خوردن و بدون استفاده از هیچ ابزار جانبی تصاویری که دوستانتان در یاهومسنجر استفاده میکنند را بر روی هارد ذخیره و مشاهده کنید. جالب اینکه در این روش کلیه تصاویری که تاکنون توسط دوستانتان در یاهو مسنجر از قدیم تا به حال مشاهده کردید قابل بازیابی است. 

خواندن این ترفند جالب یاهو در ادامه مطلب
 
ادامه مطلب ...

ترجمه سایت های انگلیسی به فارسی یا برعکس بوسیله گوگل

ترجمه سایت های انگلیسی به فارسی یا برعکس بوسیله گوگل


من امروز وقتی داشتم دنبال یک مطلب در اینترنت می گشتم متوجه این عبارات شدم....

وقتی روی عبارات مشخص شده در تصویر کلید کردم متوجه ترجمه کل سایت به زبان پارسی شدم

 


 

در ضمن شما با بردن نشانگر موس روی متن ترجمه شده میتوانید اصل متن موجود که مثلا به انگیسی بوده را هم مشاهده کنید و از همه جالب تر به ترجمه بهتر متون به گوگل کمک کنید.

 

و یک قابلیت فوق العاده که فکر کنم بدرد خیلی ها میخوره و مشکل خیلی ها رو برطرف میکنه ترجمه متون همه  زبان ها مثلا انگلسی به فارسی و  بر عکس (فارسی به همه زبانها مثلا انگلیسی) را براتون فراهم میکنه و این از نظر من فوق العاده عالی است . یعنی شما هر متنی رو داشتین به راحتی میتونید ترجمش کنید به هر زبانی که خواستید به راحتی آب خوردن

 

فقط کافیه به سایت گوگل رفته  و به قسمت Language Tools ( کنار کادری که سرچ میکنید) رفته و متن خود را وارد کنید و دکمه ترجمه یا همان Translate را بزنید و حالش رو ببرید.........

 

 

 

ما رو از نظرات قشنگتون برای پر بار شدن مطالب سایت بی بهره نکنید.