مرکز عشق

مرکزعشق

مرکز عشق

مرکزعشق

آموزش ساخت و تغییر قالب وبلاگ


برای کسانی که هنوز وبلاگ نساخته اند یا هنوز با نحوه کار با کدهای قالب وبلاگ آشنایی ندارند و یا با نحوه استفاده کدهای جاوا و سایر انواع کدها برای زیبا سازی وبلاگ خود آگاهی لازم را ندارند تو این قسمت من سعی کردم تا حد ممکن مشکلشون رو برطرف کنم و یا در حد امکانم کمکی به دوستان کرده باشم .

لازم به ذکر می باشد که تمامی موارد ذکر شده در اینجا همگی در وبلاگ موجود است و من در مواقع مقتضی به قسمتهای مختلف لینک زدم وشما کافیه روش کلیک کنید ....

1) نحوه ایجاد وبلاگ جدید :

دوستانی که هنوز وبلاگی ایجاد نکردند و علاقه مند به این کار هستند تا دیگران رو از مطالب و سایر علاقه مندیهای خویش بدین وسیله آگاه سازند من لیست بهترین سایتها رو به ترتیب اولویت در آسودگی ایجاد وبلاگ و عمکرد سایتها در زیر آوردم و دوستان کافیه با کمی اعتماد به نفس و داشتن علاقه و پشتکار به سایتها مراجعه کرده وبلاگ دلخواه خود رو ایجاد کنند.

توصیه 1 : وقتی وارد این سایتها شدید در همه سایتها با کمی اختلاف در صفحه بندی ؛ در همان صفحه اول دنبال گزینه : ایجاد وبلاگ جدید و یا در سایتهای خارجی دنبال گزینه sign up بگردید و برای ایجاد وبلاگ روی آن کلیک کنید.

توصیه 2 : هرگز نهراسید در سایتهای فارسی همواره قسمتی به عنوان راهنما وجود دارد که می توانید در صورت لزوم از آنها یاری بگیرید در سایتهای خارجی نیز این امر وجود دارد اما خوب به علت عدم آشنایی کافی دوستان به زبان انگلیسی این کار مشکل خولهد بود که باز هم مشکلی نیست چون کسانی که با نحوه ساختن ایمیل آشنایی دارند (مراجعه شود به بخش آرشیو آموزشی همین وبلاگ ) به مشکلی در این قسمت برخود نخواهند کرد .

ادامه مطلب ...

شیطان

لعنت

 

گفتم: «لعنت بر شیطان»!
لبخند زد.
پرسیدم: «چرا می خندی؟»
پاسخ داد:«از حماقت تو خنده ام می گیرد»
پرسیدم: «مگر چه کرده ام؟»
گفت: «مرا لعنت می کنی در حالی که هیچ بدی در حق تو نکرده ام»
با تعجب پرسیدم: «پس چرا زمین می خورم؟!»
جواب داد: «نفس تو مانند اسبی است که آن را رام نکرده ای. نفس تو هنوز وحشی است؛ تو را زمین می زند.»
پرسیدم: «پس تو چه کاره ای؟»
پاسخ داد: «هر وقت سواری آموختی، برای رم دادن اسب تو خواهم آمد؛ فعلاً برو سواری بیاموز. در ضمن این قدر مرا لعنت نکن!»
گفتم: «پس حداقل به من بگو چگونه اسب نفسم را رام کنم؟»
در حالیکه دور می شد گفت: «من پیامبر نیستم جوان ...!

کاش می شد خالی از تشویش شد

کاش می شد خالی از تشویش شد
برگ سبز تحفه درویش شد
کاش تا دل می گرفت و می شکست
عشق می امد کنارش می نشست
کاش من هم یک قناری می شدم
در تب آواز جاری می شدم
بال در بال کبوتر می زدم
آن طرفتر ها کمی سر می زدم
با قناری ها غزل خوان می شدم
پشت هر اواز پنهان می شدم
آی مردم ! من غریبستانی ام
امتداد لحظه ی بارانی ام
شهر من آن سوتر از پروانه هاست
در حریم آبی افسانه هاست
شهر من بوی تغزل می ده
دهر که می آید به او گل می دهد
دشت های سبز و وسعتهای ناب
نسترن، نرگس، شقایق ، آفتاب

زیبا ترین جملات عاشقانه

1- هیچ کس ارزش اشکهای تو رو نداره ٬ کسی که ارزشش رو داشته باشه هرگز باعث اشک ریختن تو نمیشه.

 2- عاشق شدن آسونه اما عاشق موندن خیلی سخته.

 3- ممکنه که برای دنیا یک نفر باشی٬ اما شاید برای یک نفر تموم دنیایی.

 4- عقل هزار چشم دارد و عشق فقط یک چشم ولی وقتی که عشق میمیرد نور زندگی از بین میرود.

5- دنبال کسی نگرد که بتوانی با او زندگی کنی، دنبال کسی بگرد که نتوانی لحظه ای بدون اون زندگی کنی.


6- گاهی شعر سراغم را میگیرد
٬ گاهی هوای تو ، تفاوتی نمیکند ، هر دو ختم میشوید به دلتنگی من.

7-  وقتی تو هستی تمامی جهان با تو است، و وقتی تو نیستی فقط درماندگی و غم با من است (ویلیام شکسپیر).


8-
بکوشید دوست داشتنى ها را به دست آورید، و گرنه مجبورید آنچه را به دست آورده اید، دوست بدارید (سخنی از مارک تواین).

 

9- نمی خواهم بگویم دوستت دارم، میخواهم بدانی دوستت دارم.

 

10- هیچ چیز نمی تواند بر عشق حکومت کند، بلکه این عشق است که حاکم بر همه چیز است.  (لافونت)

11-  عشق من :  طبیب قلب من باش، زیباترین غروبم.

12- همه میگن 1 ساعت یعنی 60 دقیقه و یک دقیقه یعنی 60 ثانیه اما هیچکس بهٍم نگفت 1 ثانیه بی تو یعنی 60 سال.

13- نمی‏توان عاشق یک مرده شد... روزی که به عشقم پشت ‏پا زدی در قلبم ترا کشتم و در گوشه‏ای تاریک و سرد خاکت کردم.  

 14- ای بی انتها در عشق بمان با من در لحظه لحظه ی زندگیم.

15- تا ابد تک چراغ روشنی قلبم تو هستی و خواهی ماند.


16-
عشق یعنی کوچک کردن دنیا به اندازه یک نفر یا بزرگ کردن یک نفر به اندازه دنیا.


17- عاشق شدن هنر نیست ، عاشق ماندن هنر است.


18- هر وقت دلت ابری شد بزار بباره، رنگین کمون ، بعد از بارون رنگ می گیره.


19- هیچ کس نمی تونه به دلش یاد بده تا نشکنه ! ولی می تونه به دلش یاد بده تا که وقتی شکست لبه تیزش دست کسی رو نبره.


20- عشق مثل ساعت شنی می مونه،  همانطور که قلب رو پر می کنه،  مغز رو خالی میکنه!


21- عشق یعنی عبرت روزگار ، شلاق زمانه ، قصاص زندگی ، ولی افسوس...... قصاص زندگی را دید.... شلاق زمانه را خورد.....ولی عبرت نگرفت.


22- در زندگی سه راه رو دنبال کن : 1- دوست داشتن رو برای یک تجربه  2- عاشق شدن رو برای یک هدف  3- فراموش کردن رو برای قبول واقعیت


23- دوستت دارم ، نه به خاطر شخصیت تو ، بلکه بخاطر شخصیتی که من در هنگام با تو بودن پیدا میکنم.


24- اگر کسی تو را آنطور که میخواهی دوست نداره، به این معنی نیست که تو را با تمام وجودش دوست نداره.

25- بدترین شکل دلتنگی برای کسی آن است که در کنار او باشی و بدانی که هرگز به او نخواهی رسید.


26- تو گل سرخ منی ، تو گل یاس منی ، تو مثل شبنم پاک سحری ، نه ، از آن پاکتری.


27-
زندگی به من آموخت که چگونه گریه کنم ، اما گریه به من نیاموخت که چگونه زندگی کنم.تو نیز به من آموختی  چگونه دوستت بدارم ، اما به من نیاموختی چگونه فراموشت کنم.


 28
- عشق فنا شدن نیست ، فدا شدن است 


29-
من عطر یاس خوشبو ندارم، در باغ رویا شب بو ندارم، قایق زیاد است، اما برای به تو رسیدن پارو ندارم.


30-
هیچ گاه چشمانت را برای کسی که مفهوم نگاهت را نمیفهمد گریان نکن.


 31-
اگر عاشق شدن یک گناه است دل عاشق شکستن صدکناه است.


32-
عشق زمان را در تصرف خود در میاورد و زمان عشق را در زیر چرخهای خود پایمال.


33- با گفتن اینکه : یافتن عشق غیر ممکن است، مانع ورود عشق به زندگی خود نشو، سریع ترین راه دریافت عشق، بخشیدن آن به دیگران است.


34 – 
سعی کن کسی رو دوست داشته باشی که قلبش اونقدر بزرگ باشه که واسه جا کردن خودت، تو قلبش مجبور نشی خودتو کوچک کنی.


35-
عاشق آن نیست که یک دل به صد یار دهد. عاشق آن است که صد دل به یک یار دهد.


36-
عاشقان دیوانگان خوشبختی هستند که در آتش جنون خود می سوزند و لب از لب بر نمی دارند. ( اراسم)


37- کسی که فکر میکند روزی عشق از بین میرود ، عاشق واقعی نیست.


38- 
همیشه عاشق کسی باش که لایق عشق باشد نه تشنه ی عشق زیرا تشنه ی عشق روزی سیراب می شود.


39-
عشق تنها شیوه ای است که با آن می توان به اعماق وجودی انسان دیگر دست یافت.


40-
عشق تنها مرضی است که بیمار از آن لذّت می برد!


41- عشق شاه کلیدی است که تمام دهلیزهای قلب را میگشاید  
)ایوانز(


42-
اولین طلیعه عشق آخرین تابش عقل است) آنتوان برت(


  43-
عشقِ مرد قسمتی از زندگی او و عشق زن همه زندگی اوست) لرد بایرون(


43-
همه بخاطر عشق زاده شده ایم .... عشق پایه و اساس هستی و تنها پایان آنست)دیز رائیلی(


44 -
اگر می خواخید دوستتان بدارند دوست بدارید و دوست داشتنی باشید. ) فرانگلین)

45- عشق حقیقی هیچ گاه یکنواخت و آرام پیش نمی رود. (ویلیام شکسپیر)


46- 
عاشق واقعی کسی است که معشوق خود را آزاد می گذارد تا خودش باشد. در عشق اجباری نیست. عشق یعنی امکان انتخاب به معشوق دادن . برای آنکه کسی یا چیزی را بدست آوری رهایش کن.

47- اگر عشق در پی چیزی جز کشف اسرار عشق باشد ، به حقیقت عشق نیست

ادامه مطلب ...

اس ام اس

اشک من بارون غربت / تو دلم غبار حسرت

من برات سوغاتی دارم / یه سبد گل محبت
*
*
گر قضای روزگار تکه کند قلب مرا مینویسم روی هر تکه از آن نام تو را . . .
*
*
با دل عاشق بد نکن ای آدم نامهربون / سنگدل و بی وفا نشو ، یه دل داری اینم نشون . . .
*
*
آنجا که توئی ، رهگذری نیست مرا / جز دوری تو غم دیگری نیست مرا

خواهم که به جانب تو پرواز کنم / حیف است که هیچ بال و پری نیست مرا . . .
*

ادامه مطلب ...

اس ام اس های ولادت امام رضا (ع)

اس ام اس های  ولادت امام رضا (ع)

http://www.iranpixfa.ir/

 

هرکجاسلطان بود دورش سپاه و لشکر است، پس چرا سلطان خوبان بی سپاه و لشکر است با خبر باشید چشم انتظاران ظهور، بهترین سلطان عالم از همه تنها تر است

-

ای پسر فاطمه، نور هدی
سبزترین باغ بهار خدا
با تو دل از غصه رها می شود
پاکتر از آینه ها می شود
ای گل گلزار خدا، یا رضا
آینه ی قبله نما یا رضا
...
میلاد هشتمین امام، هفتمین قبله و دهمین کشتی نجات
آقا امام رضا (ع) بر شما مبارکباد.

 

------ اس ام اس های تولد امام رضا ------

 

 السلام ای حضرت سلطان عشق
یا علی موسی الرضا ای جان عشق
السلام ای بهر عاشق سرنوشت
السلام ای تربتت باغ بهشت
---
ولادت باسعادت سلطان، امیر و ولی نعمت تمام ایرانیان، حضرت رضا-ع مبارک.

------ اس ام اس های تولد امام رضا ------

ادامه مطلب ...