مرکز عشق

مرکزعشق

مرکز عشق

مرکزعشق

آخه من هم دوستت دارم

فکر تو هم شادم میکنه هم غمگین آخه با تو بودن آرزوی منه

چطور میتونم بهت فکر نکنم دستام دستای گرم تو رو میخواد

آخه دلم برات تنگ شده .........

زبونم گرفته نمیتونم چیزی بگم پس مینویسم....

اینا همه حرفای دل منه میخوام رو در رو بهت بگم اما نمیشه

این دوراهی که من بینش گیر کردم قلبم داره توپ توپ میکنه

دستمو آروم میذارم روی قلبم آخی اینطوری قلبم آروم تر میشه

کاش میشد بهت بگم چقدر دوستت دارم میخوام بگم اما حیف نمیشه آخه هنوز اندازش کشف نشده.

توی زبان انگلیسی چیزی بالاتر از I LOVE YOU  که بهت بگم؟

اگه نیست پس من بهش یه VERY اضافه میکنم.

شاید به نظز این احساس خوبی بیاد اما زیاد خوشایند نیست

همین الآن چشمامو میبندم و توی دلم یه آرزوی  بزرگ میکنم

حالا آروم چشمامو باز میکنم و حالا بیدرنگ از خودم میپرسم یعنی آرزوم برآورده میشه؟

کاش توی قلبت یه دوربین مخفی داشتم میخواستم ببینم چند نفر رو توی قلبت میبینم .

همیشه بهت گفته بودم از تنهایی میترسم اما این دفعه با این که از

تنهایی میترسم  ولی دوست دارم توی قلبت تنهای تنها باشم.

این رو تقدیم میکنم به تو ای مهربان مهربان ها

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد