مرکز عشق

مرکزعشق

مرکز عشق

مرکزعشق

                        تقدیم به تو ای محبوب ترین قلبم

          تقدیم به تو که یادت از فکر من، عشقت در قلب من،

                     و نگاهت همیشه در ذهن من ماندگار

                و عطر مهربانیت همیشه در وجودم جاریست

اور کن که دوستت دارم ای تنها بهانه برای زنده بودنم ،

 نفس کشیدنم دوستت دارم ....

ای امید و آرزوی من ، دنیای من دوستت

دارم....ای تو به زیبایی یک گل سرخ ،

به پاکی یک چشمه زلال ،

به لطافت باران بهار دوستت دارم....

 ای تو فصل بهارم ، همیشه یارم

 همدم این دل پاره پاره ام دوستت دارم....

 ای تو آرامش وجودم ، همه بود و نبودم

 هستی و تار و پودم دوستت دارم....

 ای تو طلوع زندگی ام ، ناجی لب تشنگی ام دوستت دارم....

ای تو عشق زندگی ام،همیشگی ام،ماندنی ام دوستت دارم...

 دوستت دارم...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد