مرکز عشق

مرکزعشق

مرکز عشق

مرکزعشق

 

اجازه هست که قلبمو برات چراغونی کنم؟

پیش نگاه عاشقت،چشمامو قربونی کنم؟

اجازه میدی تا ابد سر بذارم رو شونه هات؟

روزی هزارو صد دفه،بگم که می میرم برات؟

اجازه دارم به همه بگم که تو مال منی؟

ستارتم اینو میگه،که تو،تو اقبال منی؟

اجازه هست تا ته مرگ منتظر تو بشینم؟

تو رویاهای صورتیم،خودم رو با تو ببینم؟

اجازه میدی که شبا همش بیام به خواب تو؟

اون عکسی که با هم داریم جا بدمش تو قاب تو؟

اجازه میدی که قصه هام با عشق تو جون بگیره؟

چشمای عاشقم واست روزی هزار بار بمیره؟

اجازه هست پناه من گرمی آغوشت بشه؟

هر اسمی جز اسم خودم،دیگه فراموشت بشه؟

اجازه میدی که بگم،من مال تو،تو مال من؟

من از تو خواهش می کنم که زیر وعده هات نزن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد