مرکز عشق

مرکزعشق

مرکز عشق

مرکزعشق

پرنده دل مرا تو بهترین ترانه ای

عشق روزگار من ،تو بهترین نشانه ای

              تو باغ و گلشن منی ، تو بهترین بهانه ای

                            تو عشق جاودان من ، تو ماه آشیان من

                                       تو ساز من ، تو سوز من ، تو بهترین یگانه ای

                                                  کلام دل حلاوتی   ، پیا       م دل بشارتی

                                                           به هر کجا که بنگرم ، تو بهترین جوانه ای

   


 

به کوه و دشت و بوستان ، به ماه و اختر و زمان

           تو عشق جاودانه ای ، تو بهترین جوانه ای

                           شکوه آرزوی من ، اگر ببار نیاورد

                                     تو ای نهال آرزو ، تو بهترین جوانه ای

                                            تو پاره تن منی ، تو عشق جاودان منی

                                                      پرنده دل مرا تو بهترین ترانه ای

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد