مرکز عشق

مرکزعشق

مرکز عشق

مرکزعشق

بهترین سایت کسب درآمد خارجی هر کلیک ۱۰ دلار

تن دلار کلیک هر کلیک 10 دلار

دوست عزیز امیدوارم 1 دقیقه وقت بزاری و مطلب من رو که برات نوشتم رو بخونی در غیر این صورت فرصت بسیار خوبی رو از دست میدی!!!

چند وقت پیش یه نفر که راستش نمی شناختمش این سایت رو به من پیشنهاد کرد و حالا داره روزی در 10 دقیقه 100$ پول در میاره!!!

روشی که الان براتون می گم از آسونترین راه های کسب در آمد از اینترنته که کاملا هم رایگانه!!! و بهتر اینکه با کمک این سایت که بهتون می گم می تونین با خیلی از سایتهای مشابه هم آشنا بشین و درآمدتون رو تصاعدی بالا ببرید!

کافیه به کمک لینک زیر

http://www.tendollarclick.com/index.php?ref=lovcenter

در سایت عضو بشین و فقط با کلیک روی لینکهای تبلیغاتی این سایت و 60 ثانیه صبر کردن برای هر کدوم، 10$ بدست بیارین!

 درباره سایت :

این سایت یک سایت صرفا" تبلیغاتی است و فقط تبلیغات شرکت های تجاری و محصولات تجاری دیگران را در معرض دید شما قرار میدهد که فقط ببینید!! ولی در عوض وقتی که شما برای دیدن تبلیغات صرف میکنید مبلغی به شما میدهد.


1.به ازای هر کلیک 10 دلار بهت میده

2. 50 درصد درآمد زیر مجموعتون رو به شما پورسانت میده (مثلا اگه زیر مجموعه شما 1000 دلار در میارند به شما 500 دلار بابت پورسانت داده میشه)

3. بعد از اینکه موجودی شما که در اکانتتون مشخصه به ده هزار دلار($ 10000) رسید میتونید به حساب پی پال یا آلرت پی تون منتقل کنید و پس از اون به صرافی های معتبر هر شهر یا شرکتهای مربوطه که اطلاعاتشو بهتون میدم برید و شماره حسابتون رو بدید و پول نقد بگیرید.

این رو در نظر داشته باشید که احتیاجی نیست شما حسابی باز کنید  خود سایت وقتی درامدتون به 10000 دلار رسید شماره حسابتون رو بهتون میده.
داشتن حساب پی پال و آلرت پی مجانی هست و البته تو ایران با هزینه کم میشه باز کرد و فقط باید در یکی از این دو حساب عضو بشید تا یه شماره حساب بهتون بده. همین. این کارو هم خود سایت براتون انجام میده.
اگه یه خورده صبور باشی و چند دقیقه وقت بزاری و این کارا رو که گفتم بکنی شما هم مثل من به آرزوهاتون میرسید

 

نکته: وقتی ثبت نام کردی و وارد اکانتت شدی به قسمت Earning Area که سمت راستت هست برو و از اونجا به قسمت Click Links برو و روزانه سایت حدود 10 لینک 10 دلاری واست میزاره که باید روش کلیک کنی و بزاری تایمر 60 ثانیه به صفر برسه بعد میگه روی مثلا 7 کلیک کن و شما هم روی 7 کلیک میکنی و میزاری دوباره صفحه لود بشه و به همین راحتی 10 دلار کاسب میشی و همین طور واسه بقیه لینک هایی که بهت میده این کار رو انجام میدی.

 

. توجه! : چند لینک رو هرگز با هم باز نکنید. وقتی کار یک لینک تمام شد روی لینک بعد کلیک کنید. وگرنه حساب شما بالا نمیرود. بعد اینکه هر روز به سایت سر بزنید چون لینک های شما فقط در همان روز برای شما قابل مشاهده هستند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد