مرکز عشق

مرکزعشق

مرکز عشق

مرکزعشق

عوض کردن پسورد یاهو

شاید شما تا به حال به دنبال راهی برای عوض کردن پسورد آی دی یا همان ایمیل خود در یاهو بوده اید . خوب حالا امروز براتون مطلبی رو نوشتم که بعد از مطالعه ی کامل اون به راحتی می تونید با استفاده از برنامه ی یاهو مسنجر این کار رو انجام دهید .
ابتدا برنامه ی یاهو مسنجر رو باز کنید و سپس از منوی Messenger گزینه ی My Account info رو کلیک کنید سپس یک پنجره ی محاوره ای باز شده و از شما اجازه می گیرد تا پنجره ی جدیدی رو باز کنید به این سوال جواب مثبت ( Yes ) رو بدهید .
بعد از باز شدن پنجره ی جدید Internet Explorer ( اینترنت ) شما می توانید تمامی اطلاعات مربوط به آی دی خود را ببینید . در قسمت بالای این پنجره یک قسمت است که اطلاعات اصلی میل شما را به شما می دهد که این اطلاعات شامل نام ایجاد کننده و آدرس پست الکترونیک یا همون میل شما و ... می باشد در این قسمت در جلوی Password بر روی Change Password کلیک کنید .

بعد از کلیک بر روی گزینه گفته شده پنجره ی جدیدی باز می شود که شما در این پنجره می تونید کلمه ی عبور یا همون Password خودتون رو تغییر دهید . سپس در این پنجره نیز طبق دستور گفته شده ی زیر عمل کنید .

Enter your Current Password : جایی است که شما باید پسورد قبلی خود رو بنویسید .Choose a New Password : در این قسمت کلمه ی عبور جدید مورد نظر خود رو بنویسید .Confirm your New Password : در این قسمت تکرار کلمه ی عبور قبلی را بنویسید .


خوب حالا با کلیک بر روی دکمه ی Save می تونید کلمه ی عبور جدید خودتون رو ذخیره کنید و بعد از کلیک بر روی ذخیره از این به بعد باید با پسورد جدید وارد بشید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد